The Perks of Being a Wallflower (2012) – un film de neratat

The Perks of Being a Wallflower este un film cu adolescenți cu personalități mișto, care pe lângă beții și fumat iarbă, ascultă muzică bună, citesc, joacă teatru, poartă discuții interesante, sunt deschiși către tot felul de experiențe, au crize adolescentine deloc penibile și își trăiesc primele iubiri la un mod profund, poetic sau doar superficial. În film o să îl vedeți pe Ezra Miller, un adolescent în ultimul an de liceu, cu înclinații homosexuale, cu o personalitate histrionică, de-a dreptul cuceritoare. Recunosc că îmi place Ezra Miller de când l-am văzut în We need to talk about Kevin, film în care a jucat rolul unui adolescent cam psihopat, care îi face zile negre mamei lui.

Filmul urmărește povestea lui Charlie (Dogan Lerman), un adolescent introvertit, care se trezește în primul an de liceu fără niciun prieten. El este remarcat de Patrick (Ezra Miller) și de sora vitregă a acestuia, Sam (Emma Watson), aflați în ultimul an de liceu, care îl includ rapid în grupul lor și îl iau pe la toate petrecerile, îi încurajează intenția de a scrie un roman, îi apreciază gusturile în muzică și îl pun chiar să joace într-o piesă de teatru cu travestiți.

Filmul este despre prietenia dintre cei trei, despre prima iubire, dorința de a deveni scriitor și frământările interioare ale lui Charlie. Dacă v-a placut The Dreamers sau Les chansons d’amour, cu siguranță o să vă placă și The Perks of Being a Wallflower.

The Perks of Being a Wallflower are o coloană sonoră mișto, actori buni și este regizat bine, așa că nu îl ratați.

The Perks of Being a Wallflower a fost adaptat după romanul epistolar cu același nume scris de Stephen Chbosky, care de altfel a scris scenariul și a și regizat filmul. Filmul a fost realizat de echipa de la Juno, un alt film de neratat cu adolescenți.

Nota 9/10

Taguri:, , , , ,

9 / 10